30 Aralık 2017 Cumartesi

Evlilik Teklifi







Ben hiç anlattım mı ya nasıl romantik bir evlilik teklifi aldığımı?
yok yok anlatmamışım baktım diğer paylaşımları da nasıl olur da bunu anlatmamışım gözlerinizde ki o perdeyi kaldırmamışım.
Beni tanıyan dostlarım,arkadaşlarım ailem çok iyi bilir benim romantiklikte nirvana yapmış bir eşim var.
Klasik evlenme teklifleri ortalıklarda geziyor ya yok canlı müzikli bir ortamda benimle evlenirmisin? şarkısını gariban şarkıcıya söyletip konfetili pasta gelen,moda haline gelmiş bir tekne tutup orda evlilik teklifi edenler,yok uçakla benimle evlenir-misin yazıları,yollarına güller döküp sonunda gülle bekleyen utangaç yüzü kızarmış oğlanın kısık sesle benimle evlenir-misin cümlesiyle falan değildi benim evlilik teklifim böyle bir evlilik teklifi aldıysanız klasikliğin dibine vurmuşsunuz sakın demeyin benim eşim ayhh çok romantik diye.benim gibi mükemmel evlilik teklifi ve mükemmel romantik bir kocaya sahip olan birisi yemiyor bunları.
Hatta çevremde arkadaşlarımdan biri teknede evlilik teklifi almıştı ballandıra ballandıra bize anlatıyor gözleri ışık saçıyor böyle yüreğinin pır pır sesi bize geliyor. Bende acıyan bir sırıtışla arkadaşımı süzdüm ahh canım dedim bir sarıldım ama gözlerim dolu dolu dedim kız sen bu evlilik teklifine mi bu kadar sevindim dur dedim benimkini sana anlatayım.Eşim biz sözlendikten 1 hafta sonra  herzaman gittiğimiz kafe de buluştuk
yahu dedim sen bana evlenme teklifi etmedin
 ya sözlendik ya işte ne evlilik teklifi
öyle olmaz illa evlenme teklifi edicen diye tutturdum
 tamam dedi çıkar yüzükleri çıkardım verdim
gözlerim kalp şeklini aldı biliyorum muhteşem birşey hazırlayacak hadi masraf olmasın zaten dünyanın bulunan ikinci en yüksek kırat elmas parmağıma yüzük olmuş  öylede görgüsüz değilim tekrar bir yüzük aldıracak kadar gözümüz tok elhamdüllillah zaten parmağımdaki yüzüğe bakamıyor millet öyle parlıyor ki arkadaşlarıma yüzüğümü gösterebilmek için bir sürü güneş gözlüğü taşıyorum yanımda neyse efendim yüzükleri çıkarıp verdim ben buna elimi tuttu benimle evlenir-misin dedi geçirdi tekrar yüzüğü parmağıma ben şok ne yaptım da rabbim  muhteşem ötesi romantik bir adamı nasip etti.hangi amazon ormanların bağrından koptu da yollarımız kesişti.Bu dünyada yaptığım hangi iyiliğin karşılığı-sın sen dedim bir sarıldık birbirimizi benim gözler sevinçten dolu dolu... Evlilik teklifi böyle olur dedim arkadaşıma.
Arkadaşım gözyaşlarını tutamadı sarıldı bana nasıl içli içli ağlıyor bunu bana anlatmayacaktın  bütün sevincim kursağımda kaldı dedi
o an ellerimin içine alıp yüzünü gözlerine diktim bakışlarımı kızım bak dedim böyle adamlar varken teknede evlilik teklifi yapan adamla evlenme konusunda hala kararlı-mısın?
o gün bugündür arkadaşımla konuşmuyoruz benim anlattıklarımı ve tavsiyelerimi evleneceği insana anlatmış oda benimle görüşmesini yasaklamış tabii adam ister mi gözünün açılmasını ayhhh yine muhteşem kocam hakkında spoiller verdim... :))

Benim aldığım evlilik teklifi gibi mükemmel bir evlilik teklifi almamışsınızdır ama size nasıl evlilik teklifi yaptı eşleriniz çok merak ediyorum. :))

6 yorum:

  1. Parlaklığı için güneş gözlüğü taşıdığınız mükemmel yüzüğünüzü her açıdan fotoğraflayıp instagram aleminde paylaşma modasına uymadınız mı??? sadece çevrenizdekilere mi gösterdiniz 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazardan çatlayıp milyonlarca parçaya bölününce ufalanmış bir parçadan tekrar yüzük yaptırmak zorunda kaldım oda bit kadar şimdilerde büyüteçle dolaşıyorum :)))

      Sil
    2. Alışmak zor olmuştur kem gözlülerin gözü çıksın 😂

      Sil