4 Ağustos 2015 Salı

Cinsiyeti Ne Acaba ? !!





Bu cinsiyet öğrenme olayına gelelim daha cinsiyet öğrenmeye çok var ee benim gibi sabırsız biri google amcayla bir olup onca gebelik testlerini deneyen ben cinsiyet testlerini mi denemicem hahhaayt tabiki hepsini birer birer denedim... :)) Bu testleride bir paylaşıyım sonra bakıp bakıp anam bunlarıda mı denedim derim :D bunuda mı yapmışım yahu der der gülerim :D 
Erkek bebeği olacak bayanlarda görülen belirtiler:
– Hamileliğin ilk dönemlerinde pek bir sorun ve hastalıkla karşılaşmazsınız. (kusma bulantı yaşadım )
-Süt ve süt ürünlerine özellikle peynir,yoğurt gibi yiyecekleri aş erersiniz. Bu yiyecekleri çokça tüketirsiniz.(seviyorum tüketiyorum da )
-Ekşi ve tuzlu yiyecekler özellikle et tüketme isteğiniz daha fazla olur. ( deli gibi ekşi tükettim)
-İdrarda renk koyulaşması görülür. (idrarımın rengi parlak sarıydı )
-Karnınızın ön ve üst kısmında bebek bulunur. Bu bölge daha fazla belirginleşir.( ne demek istiyor anlamıyorum)
-Bebeğin kalp atış hızı erkek bebklerde 140 tan azdır. (bebek kalp atışları atmaya başladığında bunla ilgili varsayımları yazabiliriz dimi zaten kalp atışından kısa bir sürede cinsiyeti de öğreniyoruz)
-Erkek bebek hamileliklerinde ayak bölgesi daha fazla üşür. Souğa daha fazla duyarlıdır.( ayaklarım hiç üşümedi.)
-Erkek bebek hamileliklerinde anne adayı daha fazla çekici ve güzel olur.( bu konuda birşey diyemicem öylemiyim acaba bilmem ki kocama sormak lazım ama oda aksini idda edemez zaten yer suratının ortasına tuvalet terliğini)
-Vücuttaki özellikle bacaklardaki tüyler daha çabuk uzamaktadır.( o kıllar zaten kısada olsa gözüme gözüme batıyor ama apilasyondan sonra kıl artışım oldu buda beni çok üzdü)
-İlk dönemlerde mide bulantısı gibi sorunlarla karşılaşmazsınız.(karşılaştım çokta kustum)
Kız bebeği olacak bayanlarda görülen belirtiler:
– Hamileliğin ilk dönemleri kız bebeklerde daha sıkıntılıdır. Hastalıklarla karşılaşırsınız.(evet bulantı grip v.b)
-Mide bulantısı gibi sorunlar kız bebek hamileliklerinde daha fazla görülür. ( bu söylemde uydu)
-Saçlarda kırmızı renkli lekeler oluşur.( bilemedim bunu saçlarımda öyle lekeler göremedim nasıl çıkıyor onuda bilemiyorum)
-Bu dönemde tatlı yiyecekler ve meyve istediğ daha fazla olur. Bu gibi yiyeceklere aş erersiniz.(erik yedim bol bol ayva yedim canım ne istediyse meyveden yedim ben oburum buna göre cinsiyet tahminine göre cinsiyetini belli olmaz benim bunu zayıflar için uydurmuşlar.)
-Kız bebeğe hamile olan bayanlar güzelliğini kızına verdikleri için bu dönemde biraz daha çirkin görülürler. ( Ne yazıkki !) ( bunun için yorum yapamıcam ben hiç kendini beğenen biri değilim )
-İdar bu dönemde epeyce koyulaşır.(parlaktı benim idrarım ya daha kaç kez söylicem ) :D
– Bebeğin kalp atış hızı 140 civarında seyreder. (bilinmiyor yorum yok)
-Karın yerine basen ve popo bölgesinde kilo artışı olur. Çünkü kız bebekler karnınızın aşağı bölgesine yerleşir. (benim her daim kocaman bir popom vardı :D bakim yine karnımdan çok popom büyüyor.)
-Sol göğüs biraz daha büyük olur. ( burun farkıyla kazandı sol meme)
Alltaki linkte bir cinsiyet belirleme yöntemi denemek isteyenlere :D
ilkine doğum tarihiniz ikinci tarafa da yumurtlama tarihiniz... ( Bu teste bende kız çıkmıştı. :D )
http://www.thelaboroflove.com/chart/pred.html

Keseye göre cinsiyet belirlemebebegin7-8 haftalıkken ultrason resimine direkt baktıgınızda;
bebek kesenin soluna yakınsa bebek erkek,
sagına yakınsa kız. (benimki sağa doğruydu bu varsayıma göre de kız  çıkıyordu.)
Çin Takvimi Yöntemi  benim kız çıkıyordu.

Rus Takvimi : Aşağıdaki linki kullanarak rus takvimine ulaşabilirsiniz... (kız çıktı vay beah ) :))
http://www.rustakvimi.com/
Kaç Çocuk ve Cinsiyet İçin;
saç teli bağlı olan yüzüğü sol avucunda sımsıkı tutup (3 İhlas suresi 1 Fatiha suresi eşliğinde) açıyor ve diğer elinizle yüzüğü sol avucunuza 3 kez dokundurup çekin ve sonrasında yüzüğü elinize değmeyecek şekilde az yukarıdan tutup sol avucunun üzerine sabitliyorsunuz. (Sol avuçta tutma ve uygulama sebebi kalbimizin o tarafta oluşu)
Yüzüğün dikey ya da yatay hareketi yani ileri-geri sallanması erkek bebek demek.
Yüzüğün dairesel hareketi ise kız bebek demek.
Bu işlemi her defasında sol avucunuzda sımsıkı tutup bırakarak yine 3 kez dokundurup sonrasında sol elinizin yukarısından diğer elinizle salladığınız yüzük avucunuz üzerinde sabit kalıncaya dek tekrarlıyorsunuz.
Çıkan sonuçta; sırasıyla cinsiyetleri ve kaç çocuk olduğu/olacağı belirlenmiş oluyor...
Benim erkek çıktı :)
Birde genital nub teorisi var alttaki forumda bir arkadaş paylaşmış merak edenler inceleyebilir.
http://www.kadinlarkulubu.com/forum/index.php?threads/dr-soylemeden-siz-gorun-genital-nub-teorisi-bebegin-cinsiyeti.546451/
kırmızı lahana cinsiyet belirleme yöntemi varmış ben yapmadım denemek isteyen olursa diye yazıyorum.
bir bütün kırmızı lahanayı küçük küçük dograyıp bir kaba koyun
üstüne kaynamış 2 bardak su ilave edin ve 10 dk bekleyin 10 dk nın sonunda suyun rengi koyu mor yada mavi olmalıdır.bu renkler olmadıysa bi kac dk daha bekeltin.sonra suyu plastik bardaga yarım bardak dökün,diger bardagada idrarınızı koyun.miktarları aynı olmalı idrara lahana suyunu ilave edin bekleyin.suyun rengi mor olursa bebek kız,kırmızı-pembe olursa bebek erkek bunuda bir forumda görmüştüm.

Başka başka değişik cinsiyet tahmin testleri :)))


  • ye ekşiyi çıkar ayşeyi ye acıyı çıkar hakkıyı bu deyimde herkesin kafasına göre değişiklik gösteriyor buna bakarsakta kız çıkıyor.
  • hamile kadın görmeden oturacağı/oturabileceği iki koltuk ya da minder diyelim seçilir. birinin altına makas diğerinin bıçak konur. hamile kadın bilmeden hangi koltuğa oturursa cinseyeti belli olur. anlatabildim mi ki acaba? denemedim :D
  • Hamile kaldığınız yaşınızla hamile kaldığınız ayın rakamını toplarsanız elde ettiğiniz rakam tekse kızdır çiftse erkek. yine kız çıktı :)
  • (igne/kalem)testi  Bu test icin bir adet dikis ignesi, bir adet silgili ucu guzelce acilmis kursun kalem ve iplik lazim. Ipligi igneden geciriyorsun ve igneyi kursun kalemin silgisine diklemesine batiriyorsun. Sonra ipin ucundan tutup bileginin uzerinde bekletiyorsun. Kalem yukari asagi(parmaklarina dogru) hareket ederse kiz bebek, sagdan sola hareket ederse erkek bebek demektir. (denemedim)
  • birde annenin rüyalarına göre yorumlar yapıyorlar benim hatırladığım 3 rüyam var net bir şekilde.Üçünde de bebeğimi erkek bebek gördüm bazıları rüyanın tersi çıkar der bazıları da ne gördüysen o dur der.
  • Şimdi merak ediyorsunuz acaba bebeğin cinsiyeti ne :D Söylesem mi ki acaba :D

Tabii bunca yaptığım testlerde ben bir heyecan kız olucak diye beklerken ultrasonda benim bebiş açtı bacaklarını birde ne görelim pipisi :D evet benim oğlum oluyor.Hiç illa kızım olsun illa oğlum olsun demedim tabii yaptığım testlerde kız çıkınca birde tekstil ürünlerinde kız kıyafetlerinde böyle cicili bicili kıyafetleri görünce insan özenmiyor da değil hani :D ama oğlum olucağını öğrendiğimde de çok mutlu oldum.Bu konuyu ayrıntılı bir şekilde anlatıcam neler yaşadım nasıl öğrendim v.s :D

Size bir sürü eğlence cinsiyetini öğrenene kadr eğlenin :))))

Not: Cinsiyetini 15.hafta doktora gittiğimde öğrendim.


siz cinsiyetini ne zaman öğrendiniz?
Cinsiyetini öğrendiğinizde neler hissetiniz?
çılgın cinsiyet tahmini testleri yaptınız mı?





10 yorum:

  1. Ay çok güldüm yazdıklarınıza allah herkesin gönlüne göre versin tabi kız erkek farketmez ama bunu bize eğlenceli şekilde aktardığınız için sağolun

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Birşey sorcam, 15.haftaya kadar tahmini yok muydu doktorun?

    YanıtlaSil
  4. Birşey sorcam, 15.haftaya kadar tahmini yok muydu doktorun?

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Eee peki kizmı erkekmi bebeğiniz ???

    YanıtlaSil
  8. Eee peki kizmı erkekmi bebeğiniz ???

    YanıtlaSil
  9. Tabi bende cok merak ediyorum cinsiyetini ancaq ve lakin 18 hafta olmasina bakmayarak cinsiyetini oyrenemedim.gostermedi

    YanıtlaSil