4 Ağustos 2015 Salı

HAMİLEYİM










instagram:delidolubir_anne

2 hafta içinde gebelik testlerinin bir çoğunu kullandım.En son ovula ultra erken gebelik testi yaptığımda çok silik bir çizgi çıktı belli belirsiz bir çizgiydi tabii ben bir heyecan yaptım acaba hamilemiyim ya ben olabilir mi ? yanlış olmasın bu test derken dedim en iyisi ben gidip bir kan testi yaptırıyım en güzel sonuç orda çıkar dedim ve gittim bir poliklinikte kanda gebelik testi yaptırdım bana ertesi gün saat 18:00 gibi sonuç çıkar dediler bekle bekleyebilirsin aklımda bir sürü acabalar bir yandan heycanlıyım bir yandan içimde bir korku ya hamileysem hamileysem sevinmelimiyim üzülmelimiyim ne yapmalıyım diye karmakarışık duygular içindeyim eşim zaten dünden razı baba olmaya çok istiyor beklede ertesi gün olsun ve saat 18:00 olsun.Ertesi gün saatler geçmek bilmiyorum oyalancak birşeyler bulmaya çalışıyorum işteyim ama aklımdan sonuç ne çıkacak diye eve geldim işteyken daha rahattım arada geliyordu aklıma evde aklımdan hiç çıkmıyor televizyona bakıyorum hiçbirşey sarmıyor internete bakıyorum yok hiçbirşeyde oyalanamıyorum vakit geçmek bilmiyor neyse eşiminde o gün işten erken çıktığı gündü ona hiçbirşey söylemedim ama oda sürekli sende bir tuhaflık var ne oldu söylesene ne oldu diye dibimde sürekli sonra çaktırmadan polikkliniği aradım testim sonucun pozitif çıktığını öğrendim dedim eşim gelip alabilir mi sonucu tamam dediler eşime ya ben kan testi yaptırdım doktor istemişti onu gidip alırmısın ya ne için yaptırdın gibi bir sürü soru sormaya başladı ayyhh dedim sen git bir al gel ben sana açıklama yapıcam sonra yok illa adam açıklama bekliyor o an onu vileda sopasıyla evire çevire dövmek istedim neyse dedim heyecanlanma ama belki gebe olabilirim daha belli net birşey yok sen bir al gel ee tabii bunu duyan eşim koştura koştura gitti sonucu almaya eve bir gelişi var ben bundan birşey anlamadım bana bir açıkla ne diyor şimdi bu aldım elime sonucu bir doktor edasıyla hımm hımm heee falan diyip bir uzaklaştırıp yakınlaştırıp kağıdı baktım evirdim çevirdim eşim şaşkın şaşkın bana bakıyor dalga geçme ya söylesene ne diyor hamileymişim dedim bu tabii bir sevindi havalara uçtu heyecanlandı nerdeyse sevinçten ağlıyacak bu sefer ben şaşkın şaşkın bunun suratına bakıyorum tabii gönül isterdi mum ışığında bir yemek sofrasında veriyim bu güzel haberi ama hiç o kadar yemek hazırlayacak gücüm yok hem o kadar da bekliyemezdim bu haberi vermek için annelere söyledik hemen haberi onlarda çok sevindi zaten böyle bir haberi annelere söylemek yeterli onlar duymasını istediklerinize istemediklerinize duyuruyorlar zaten :D ben pek duyulması taraftarı değildim yakın 1 arkadaşıma söyledim uzun bir müddettte kimseye iş yerimden ve arkadaş çevremden kimseye söylemedim hamileliğimi bana göre böyle ilan edilmesi gerekmiyor böyle durumlarn herkese özel bir durum ve özelin dediğin kişilere söylemek yeterli....

kan testi sonucum Beta HCG 45,3 çıktı çok yeni bir hamilelik çok çok erken öğrenenlerden biriyim ben :D

nasıl bir hissiyat doğduysa bana hemende öğrendim ahh benim şu sabırsızlığım....
bence erken öğrenmek hiç iyi olmadı zaman geçmek bilmiyor arkadaş. 

Siz hangi kaç haftalıkken öğrendiniz?
planlı bir hamilelikmiydi?
Neler hissettiniz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder