11 Ocak 2018 Perşembe

ŞİŞMAN KIZ FİLMLERİ VE DİZİLERİ




Niye hep şişman kadın karikatürleri,filmleri,dizileri daha fazla .
Şişman olunca insanın yağ oranı artabilir ama duygularımız kilo almıyor ağır eleştirilerine bir son yahu.
Ben mesela zayıflara acayip gıcık oluyorum ağızlarına iskenderle çakasım geliyor.Hele bir lokma yiyip ayhhhhh ben doydum diyenler yok mu onların gırtlağına bir tam trabzon ekmeği tıkasım geliyor... 
Zayıflar şişmanları sevmeye bilir.Şişmanlar sizi seviyor mu sordunuz mu hiç onlara :)
Yavaş yavaş şişman Kadınlar yine moda oluyor.Batıdan yavaş yavaş bu esintiler Türkiye'ye doğruda geldiğini hisseder gibiyim. Evet yaşasın yemek yemek :)) 

Gelelim şişman kız filmlerine ve dizilerine benim ilgi alanım da olduğu için bu tarz filmler hep dikkatimi çekiyor ve bir bakıyorum açmışım izliyorum.İzleyip hatırladıklarımdan bir derleme sizlere:)






Güne Kore Filmi
2006 Yapımı
Filme Puanım 10 üzerinden 8

Harika bir sesi olan bir tombul kızın hikayesine tanık oluyoruz burada.Şiman kızımız sevdiği erkeğin hakkında söylediklerini duyunca kendini değiştirmeye karar verir.




Güney Kore Filmi
2011 yapımı
Yemek yemeği seven şişman prenses aşık olduğu adamla evlenmek ister.Adam prensese yaklaşmak istemez çünkü onun şişman olması onu çok rahatsız eder ve adam prensesin hizmetçilerinden biriyle flörtleşirken prenses bu olaya tanık olur.Hırs ve intikam almak için zayıflamaya karar verir.Bu konuda başarılı olabilecek midir? Zayıflama serüvenin de başına neler gelecektir. Merak edenler izleyebilir.





My Mad, Fat Teenage Diary‘ kitabından uyarlanmıştır. Bu roman da yazarın kendi gerçek günlüğüdür.
İlk sezon 6 bölümlük kısa bir dizi baya bir hayran kitlesi toplayınca 2.sezonu da çıkmış
mini ingiliz dizisi
Burada ki konu diğer şişman dizilerinde farklı kızımız kilo verme çabası içerisinde değildir.Gayette yakışıklı bir sevgilisi vardır.Şişman ve psikolojik sorunlarını konu alıyor.
2013 yılında ilk sezonu yayınlandı 6 bölüm
2014 yılında 2.sezon yayınlandı 7 bölüm
205 yılında 3.sezon 3 bölüm



  • Oh My Venüs

2015 yapımı
Güney Kore Dizisi
Kızımız ilk başlarda zayıf ve lisede herkes tarafından aşık olunan popüler bir kızdır.İlk aşkıyla o zamanlarda tanışır sevgili olurlar gel zaman git zaman kız kilo alır ve ilk aşkı kendisinden ayrılır.Kilolarından kurtulmaya karar veren kızımız ünlü bir antrenörle çalışmaya karar verir.Zayıflama hikayesini merak ediyorsanız izleyin derim çok güldüğüm bir diziydi.




2000 yapımı
ABD Filmi
32 yaşında tombul bir kadın hayatına çeki düzen vermeye karar verir ve günlük tutmaya başlar.Hayatıyla ilgili kararlar alır.Aşık olup evlenmek ister.İki erkek arasında kararsız kalır.Bunlardan birisi dürüstlüğüyle ve doğru seçimleriyle göz kamaştıran bir erkektir. Diğeri ise, güvenilmez ancak bu nedenle çekici olan bir adamdır. Bridget Jones, ne yapacağını şaşırmıştır. 3 filmi var bence 3 de izlenebilir.Ben ilk filmi kaç kere izledim bilmiyorum ama her izlediğimde çok gülüyorum ve eğleniyorum.
Diğer filmlerin adı ikinci filmin adı da aynı Bridget jones's günlüğü,üçüncü filmin adı Bridget Jones'ın bebeği




  • The Miracle

2016 yapımı
Güne Kore Dizisi

İkizlerden biri şişman biri zayıf.Zayıf olan kızımız ukala ünlü popüler bir kız.Şişman olan kızımız ezik hayattan vazgeçmiş biran önce liseden mezun olup kendi odasından çıkmamayı düşleyen bir kız.Bir falcı tarafından ikizler yer değiştirir ve birbirlerinin hayatını yaşamaya başlar.





Tombul Kraliçe (quind sized)

2008
ABD yapımı

maggie 17 yaşında aşırı şişman bir genç kızıdır.Zayıflamak ister.Sürekli diyet yapar.Maggie uzun süren bu çabalarından ve sıkıntılarından sonra mezuniyet balosunda birinci seçilir ve hayatı değişir.





Şişman Kızlar (Phat Girlz)

2006
ABD yapımı

Büyük beden kıyafet tasarımları yapan tasarımcının aşk ve meslekle ilgili mücadelesi.



Plump Revolution/şişman devrimi


2012 yapımı
Güney Kore Filmi

Bu film de  olay biraz farklı kızımız güzel bir manken ve şişmanlardan nefret ediyor hatta onların yaşamalarının gerekmediğini düşünüyor ama aşık olduğu adam uğruna kilo almaya çalışıyor sonrasında ....

İzlediğim daha fazla film vardır bu konu hakkında ama şuan aklıma gelen bunlar diğerlerini diğer yazı da toplarız :)



20 yorum:

  1. Filmlerle pek ilgim yok ama giriş yazınız gülümsetti beni. kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginç bir film kategorisi olmuş:) birisini izlesem iyi olur şu sıralar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben izliyorum ama genelde bu filmin sonların da kızlar azimleriyle zayıflayıp güzelleşiyorlar bende elimde cips paketiyle ve kolayla izleyip filmin sonunda kızın verdiği kiloları alarak koltuğumdan kalkıyorum :))

      Sil
  3. Yaşasın şişmanlık diyoruz o zaman :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :)) yakında bu zayıflar yüzünden şişman ayaklanması başlatıcam :)) o zaman gümbür gümbür yürüyücezz

      Sil
  4. Hahahaha giriş yazınıza ben de güldüm:))yalnız ne olur zayıflara gıcık olmayın, bakın mesela ben de zayıfım, hele kızkardeşim var zavallı 43 kilo:(bu yüzden inanın ölümlerden döndü, hem akciğerler, hem kalp su topla!!!! Doktorlar sebebini de bulamadı, stres mi? Depresyon mu? Valla anlamadılar öyle kötü günler geçirdik ki...:( 2 çocuk annesi, sınıf öğretmeni, inanın 2 ay hatta belki 2.5 ay her gün iki otobüs gidip, gelip, bazen yorgunluktan taksilere binip, ona yemek yaptım, bulaşığını yıkadım, bayağı temizliğe gider gibi...5 kilo vermedim yorgunluktan ama onu da epey adam ettim tabii kilo aldıramadım ama şükür hayatta, hala da çok korkuyorum:( dualarınızı bekliyorum hatta emekliliğine 3 yılı var ikidebir hastalanıyor ödüm kopuyor yine öyle olacak diye.
    Ay uzun yazdım, kusura bakmayın, yani zayıflık hiç matah bir şey değil:(((keşke şişman olsaydı böyle hemen hastalanmazdı vücudu direnirdi...her hastalık önce zayıflara geliyor:(

    Ayrıca kilolu şişman demeyeyim kadınları çok sevimli, anaç, güleç yüzlü bulurum, sevimli olunca da insan ah keşke komşum olsa diyor, asık suratlı, sinirli, bir deri bir kemik birisindense...:)))(yanlış anlamayın kardeşim ve ben öyle asık suratlı değiliz ama öyle olanları var zayıfların bazen...)

    Sevgiler ve yaşasın kilolar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 kilo verdim olacaktı.... yanlış yazmışım aceleden düzelteyim dedim.

      Sil
    2. kesinlikle zayıflara gıcık olmuyorum.Onu sadece biraz tebessüm etmek amaçlı yazdım ben... Rabbim şifasını versin kardeşinizin dualarımda ona da yer vericem artık. Herşeyi çoğu zarar insan vucuduna ne çok şişmanlık nede çok zayıflık iyi birşey değil.Önemli olan sağlıklı olabilmek. Önemli olan insan olabilmek güzel insan olmak yanlış bir izlenim verdiysem ben çok özür dilerim ... yoksa benim de çiroz kuzenlerim var zayıf mı zayıf arkadaşlarım var dünya iyisiler değişmem hiç kimseye onları ...

      Sil
    3. Çok teşekkür ediyorum, evet sağlıklı olmak önemli, aaaa yok, asla özür dileyecek bir şey yok:)))rahat olun:)

      Sil
  5. Hayatta kilo problemim olmadı. Bunun için de Allah'a şükrediyorum. Çevreme baktığımda kilo vermek için bayağı uğraştıklarını görüyorum. Fakat bu uğraşıları sadece laftan ibaret. Fazla yedikleri bir gerçek.

    Kendimle barışık bir insanım, kilolularla da bir problemim olmadı. Fakat insanların bana -hiçbir şey yemiyor musun, şöyle böyle laflarından bunalıyorum. Bundan vazgeçsinler artık. Kilolular kadar biz zayıflar da mağdur oluyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Tavsiyeniz sayesinde oh my venus dizine başladım bitirdim bagimlisi oldum harikaydi cok tskr ederim ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde en sevdiğim diziydi ikinci kez izledim hatta çok yakın zamanda :) beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  7. OH MY VENUS HARİKA BİR DİZİ BAYILDIM TEK KELİME İLE MÜKEMMEL BENİM İÇİN

    YanıtlaSil