2 Ocak 2018 Salı

Oyun Vakti







 instagram:delidolubir_anne


Ara ara burada da oğlumla oynadığımız oyunları paylaşmaya karar verdim.☺️

Gerekli Malzemeler
-kısırlık bulgur
-mutfaktaki plastik kaplarınız
-sofra bezi
-en önemlisi birde çocuk 

Oyun zamanı
Kısırlık bulguru tercih etmemdeki sebep Yusuf eymen kumla oynamayı çok seviyor.Kuma da benzediği için hoşuna gider diye düşündüm.Büyük bir kabın içine kısırlık bulguru boşaltıyoruz.başka kaplara boşaltıp durduk biz ilk 10 dk ikimiz içinde harikaydı herşey güzel bir şekilde bir kaptan başka bir kaba düzenli ve keyifli bir şekilde aktardık.Oyun sıradında içeride olan telim çaldığı için 1 dk için yanından ayrıldığım da odanın heryeri kısırdı sofra bezi sermiş olmamda hiçbir işe yaramadı.Bizimki havalara saçıyor kısırı kafasından aşağı döküyor ama nasıl mutlu kahkahalar saçıyor etrafa çığlık çığlığa benim gözler bu manzara karşısında dolu dolu oldu tabii ama sevinçten 😂 zaten iş işten geçti dedim..bekledim tadını çıkarsın oyunun nasıl olsa süpürge açmak günde en az 3 defa farz bize :) Olsun çocuk çok mutlu 😂 oyun bitip etrafı derleme toplama işlemi bittikten sonra bezini değiştirirken de baktım bezinin içi kısır dolu vücudunun her yerinden kısır dökülüyor bu seferde bir banyo şart oldu.Yusuf eymen için çifte eğlence oldu ard arda banyoda da çostuk.Oğlum için keyifli bir aktivite oldu.Bana ödülü de hiç sorunsuz kendi kendine uykuya evlat oldu...
Kimler bu muhteşem oyunu minik yavrularıyla oynayacak parmak kaldırsın... 





Sevgili anne Korktun dimi bu oyunu oynamaya :)) Açıkça söyle :))

4 yorum:

  1. Harika bir keşif, ilk kez duydum sizden. Şanslı çocuk doğrusu. iyi oynamalar size. :)

    YanıtlaSil
  2. Ya cok sekermis oglun. Allah bagislasin saclara bak 😘

    Ben korktum acikcasi. Esilada cok inat yapma dedigin seyi yapar. O bulgurlar her yere girerrr 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim rabbim herkesin evladına sağlık sıhhat versin hayırlı evlat olsunlar....Hele 2 yaş inatlaşma dönemindeyse biz o dönemdeyiz 😂 neye huy yapacağını anlamıyor insan 😂

      Sil