17 Ocak 2018 Çarşamba

İstanbul Eyüp Kuzina Pide





Eyüp'te müptelası olduğum bir pideciden bahsetmek istiyorum.Yemek yemeyi seven biri olarak ve devamlı gittiğim yemeklerini sevdiğim yerlerden de bahsetmek istedim ilk olarak Eyüp'teki kuzina pideciden bahsetmeyi seçtim. :) 

Bir sürü pide çeşidi mevcut ve pidelerinin hepsini denediğim için hepsi için ayrı ayrı lezzetleri sahip.Tercih ederseniz tam buğdaylı pideleriylede seçenekler sunuyorlar.Pide çeşitlerinin yanı sıra kara lahana,kuru fasulye,mısır ekmeği,mercimek çorbası,fırın sütlaç,muhlama çeşitleri de bulunmakta hepside çok lezzetli... 
İlk defa ramazan da meydan da yer bulamayınca içeriye doğru arkadaşlarla yürüdüğümüzde keşfettik pideciyi iyiki de yolumuz buraya düştü.Hem o gün çok memnun kaldık hemde Eyübe yolumuz düştüğünde uğramadan geçemediğimiz bir yer oldu.
Gittiğiniz de çok sıcak karşılanıyorsunuz güler yüzlü ve nazik bir işletmeciye sahip ve ikram için gelen kahvesi de mükemmel bir tat.
Biraz görsellerle iştahınızı açayım. :) 



Eyübe yolunuz düşerse bu tatları sizde tadabilirsiniz.Ben arada yemeksepetinden de sipariş veriyorum.

İslambey Mahallesi, Fahri Korutürk Caddesi, No 67, Eyüp, İstanbulİslambey Mahallesi, Fahri Korutürk Caddesi, No 67, Eyüp, İstanbul
sipariş hattı: 0212 615 38 90

13 yorum:

  1. Düsmez heralde :) ama bende yemeyi cok severim sütlacada pidelerede bayildim afiyet olsun istanbullulara artik 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 inşallah istabula gelirseniz birlikte gideriz belkide ☺️

      Sil
  2. Görsel şölen oldu sanki. Karnım guruldamaya başladı birden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı paylaştıktan sonra bende eve sipariş verdim 😂😂

      Sil
  3. Kaşarlı pideyi ben de çok seviyorum, çayla ne güzel oluyor, ben İstanbul'da değilim ama afiyet, bal olsun. :) Takipteyim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) pide severle klübümü kursak ne yapsak :))

      Sil
  4. maşallah hepsi de bol malzemos :)) afiyet olsun

    YanıtlaSil
  5. Istanbul'a yolumuz düşerse bu bahsettiğin pideciye de uğrarım mutlaka.Pideye bayılırım 😊Teşekkürler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğunuz için :)

      Sil
  6. Hepsi nefis görünüyor afiyet olsun :) Eyüp'e yolum düşürse denemeyi çok isterim :)

    YanıtlaSil