3 Ocak 2018 Çarşamba

Evde oyun-Mozaik Bloklar





Bim markete gelmişti bu mozaik bloklar.Fiyatını hatırlamıyorum. Üstünde 3+ yaş yazdığı için bende aldım bir köşeye kaldırdım zamanı gelince çıkarır oynarız,eğleniriz diye.Yusuf eymen dolapları,çekmeceleri karıştırmaya başladığında çıkardı ortaya ''aç aç'' diye peşimde dolaşınca açmak zorunda kaldık küçük parçalı bir oyuncakla oynamadığı için ağzına atar bir şey olur korkumdan açmak istemiyordum ama ısrarlara dayanamayınca açtık oyuncağı.Birlikte oturduk oynadık.Hiç ağzına götürme girişimince bulunmadı.Çok hoşuna gitti taktık çıkardık.renklerine göre gruplandırıp farklı yerlere tak çıkar yaptık.Renkleri tekrar ettik.'Sıra bende,Sıra sende' ifadeleriyle.Sözel yönergeye uygun olarak sırayla oynama.1 saat kadar keyifli vakit geçirdik.


Kazanımları:

Renkleri tanıma
Renklere göre gruplama
Oyun Kurma
Sıra bekleme
Küçük kas becerilerini geliştirme
Dikkat geliştirme.

Keyifli oyunlar...


6 yorum:

  1. Ne kadar da verimli bir oyunmus.Almanya'da keske bim olaydi ya...Hersey geliyo vallahi😁Paylasim icin tesekkurler.Sevgiler efenimmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl olurda Almanya gelmemiş Bim hemen talep gönderelim 😂 istanbulda 3 adımda bir Bim var ☺️

      Sil
  2. Umarım tekrar gelir Bim'e😊 çok güzel görünüyor,oğlumun da seveceğini düşünüyorum...siz de keyifli vakit gecirmissiniz ne güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir muhakak ☺️ Umarım sizde alıp keyifli vakitler geçirirsiniz ☺️

      Sil
  3. Aynısını biz de almıştık. Bizim Kayra Eymen de çok sevdi ama sonra sıkıldı. Şimdi aklına gelirse çıkarıyor kısacık oynaıp bırakıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sıkıldığı oyuncakları saklıyorum bir müddet sonra çıkardığımda yeni oyuncak almışız gibi mutlu oluyor. ☺️

      Sil