15 Ocak 2018 Pazartesi

Koliden Oyun Kurma


Bazen bir karton bile onları mutlu edebiliyor hatta aldığımız pahalı oyuncaklardan daha çok vakit geçirebiliyorlar.
Benim oğlum arabalarını çok seviyor gece onlarla uyuyor onlarla uyanıyor.Uyku arkadaşları arabaları oldu.
Bizde kartondan acemice kendi çabalarımızla bir araba yolu,otopark,uyku alanı,resim çizimi,sticker yapıştırma duvarı olarak kullandık artık ne olarak kullanmak istediyse kendisi değerlendirdi koliyi baya işimize yaradı. Birlikte çok keyifli vakit geçirdik.Hatta kolinin içinde uykuya daldı kendisi uykudan pek hoşlanmadığı halde kendi kendine kolinin içinde uyuması beni şaşırttı.İşte çocuklar her zaman anneleri şaşırtmayı başarabiliyor.


  • Kolinin üzerine birlikte resimler çizebilirsiniz böylelikle duvarlarınızı ve mobilyalarınızın çocuklarınızın muhteşem eserlerinizden bir müddet uzak tutabiliyor.
  • koliye sticker yapıştırıp yapıştırdığınız şekillerle bir hikaye oluşturabilirsiniz.
  • koliyi bir uyku alanı yapabilirsiniz siz hiç zorlamayın hatta kendi yastığını alıp kutunun içinde uyuyor.
  • Koli oyunlarımızdan resimlerini çekebildiklerimi sizlerle paylaşalım.
  • Keyifli kolili oyunlarınız olsun. :)
  • sevgiyle ve hep mutlu kalın.




14 yorum:

  1. Eğlendigi sürece hersey en güzel oyuncak olabilirrr. Bak bizimkide salincagini pota yapiyor. Dantelimide cizgi yapiyor. Dantelin üstne basip salincagina basket atiyor 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onların zaten kendi keşifleri onları daha çok eğlendiriyor.Bende onunla o kadar çok oynuyorum ki ev darma duman oluyor kim toplayacak diye birbirimize bakıyoruz :))sonuç dağınık bir ev :)

      Sil
  2. Harika bir yöntem.. bravo :) Hemen çocuğu olan arkadaşlarıma önereceğim. Müthiş bir kurtarıcı olacak sayenizde. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. İyi fikir kolilerle oynamak.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırıp okuyup yorum yaptığınız için ☺️👍

      Sil
  4. Cocuklar kücükken kolilerden araba yapardik cok eglenirlerdi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet süt kutularından,meyve kutularından yapıyorduk bizde ☺️👍

      Sil
  5. Araba sevdası nedir anlayabiliyorum😊 biz de her türlü materyalden otopark,garaj yapıyoruz😄 ev yakında çöp ev olacak, belki daha sonra bir oyun kurariz diye her şeyi saklar oldum🙈
    O kutunun içinde nasıl uyursun sen yaaa😄 öpüyorum 😘 güzel vakit gecirmissiniz,tebrikler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evi 10 dk dan fazla toplu göremiyorum 😂 sağolsun oğlumun düzene karşı takıntısı var 😂 büyüyene kadar böyle keşfediyoruz.Teşekkürler sizede bol bol iyi oyunlar ve iyi vakitler dilerim

      Sil
  6. Keyifle okudum. Çok güzel bir değerlendirme metodu :)

    YanıtlaSil