20 Ocak 2018 Cumartesi

Şişmanın Güncesi



Hamileliğe dair hayallerimde sadece minicik çıkan bir karın hayal etmiştim.Ama maşallahım vardı tostoparlak hamileden daha çok obez bir hatun görüntüsüne büründüm.Doğumdan sonra hemen fit mükemmel bir fiziğim olacak hayalimde vardı.Ne mümkün anacım bende bu gırtlak varken ancak bir filin kıvrımlarına sahip olabildim.Kendime sürekli telkinde bulundum yeme yeme yeme defalarca bunu kendime tekrar ederken kendimi buzdolabının önünde ağzı tıkabasa buldum.kendi kendimi hipnoz ediyim derken bir tavuğun butunu ısırırken uyandım hipnozdan.Rüyalarımda künefeler,mantılar,börekler,çörekler görüp ağzımın suları akarak uyandım.Niye ben böyleyim irademe hakim olamıyorum ve sürekli yemek yiyorum diye ağlarken gözüme yeni pişmiş gözlemenin buharı kaçtı.Her pazartesi diyete başlamaya yeminler ettim o pazartesilere künefeler,kadayıflar,baklavalar eşlik etti.Diyetisyene gitme kararı alıp bu sefer yemicem dedim diyet listesine harfiyen uyucam dedim öylede oldu diyet listesini çarpı 5 uyguladım sonuç kıvrımlarıma yenileri eklendi.Spor yapıcam derken dönerci,tulumbacı kovalayıp durdum sokaklarda.Sonra şişmanlığım yüzünden dertlenmenin,üzülmenin kendime bir faydası olmayacağını düşündüm ve kendime teşhisimi koydum bende yemek yeme hastalığı var arkadaş güzel yemek görünce dayanamıyorumu sen yeme,o yemesin,bu yemesin onca güzel yemek israf mı olsun.Çekilin siz ben yerim hepsini ☺️👍🤔


23 yorum:

  1. Duygusal bir kökeni olabilir.Onu bulsak iyi olur.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum.Sanki bir boşluk doldururcasına yiyorum özellikle son zamanlarda :)

      Sil
  2. Her pazartesi bende de var diyete başlamalar, ama devam edemiyorum. Fazla kilolarım evlendikten sonra hep var. Ama onlarla yaşamaya alıştım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende alılıyorum ama çevrem sürekli kilo aldın,kilomu aldın gibi sözlerle alışamadılar kilolarıma

      Sil
  3. Üzülme be arkadaşım, bu kadar kafana takma bence:( sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar hep toplum baskısından arkadaşım 😂

      Sil
    2. Ah o toplum baskısı yok mu...:( haklısın valla hele bir ara sıfır beden diye bir şey çıkarttılar bir deri, bir kemik iskelet gibi bakma sen onlara...bence kadında kilo güzeldir kadın dediğin kıvrımlı olacak:)

      Sil
    3. Anlamıyorlar yaa 😂😂 yemek yerken o mutluluğu anlamıyorlar 😂😂

      Sil
  4. Diyet konusu hiç anlayamadığım bir şeydir oldum olası. Karikatür, özellikle birincisi ürküttü beni. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyet anlamsız bence de ya gözüne güzel geleni yemeli insan heme gözünü hem karnını doyurmalı 😂🤔

      Sil
  5. Yeme isteği ben de genelde stresliyken oluyor. Siz de böyle bir durum var mı acaba? Sağlık için o güzel yemeklerden sadece tatsak iyi olacak sanırım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tatsak illa sonunu görene kadar yemesek mükemmel olur.Ben duygusal yiyiciğim...Dediğiniz gibi stresliykrn,kafamda sürekli birşeyler dolanıp duruyorken yemeğe saldırıyorum

      Sil
  6. Benim ilk 6 ay karnım yok gibiydi. Hemsire masallahin var dedi bir dahaki aya on kilo alip gittim 😀 ve simdide normalim kilo verdim ya cok skür hemde yiyerek 😀 gnde iki ögün yedim bak tavsiyemdir sabahlarida ilik limonlu su ic. Öglene kadar yemek yok ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tavsiyeni dikkate alıcam arkadaşım 😂 1 ayda 10 kilo verebilirmiyim acaba ☺️

      Sil
    2. Verirsen bana da anlat canım nası yaptigini. Göbis de biraz kaldıda😀

      Sil
    3. Sonuçlardan haberdar ederim seni 😂

      Sil
    4. Dıp tıs dıp tıs(bu müzik eşliginde bekliyorum seni 😀)

      Sil
  7. Offf ben de yiyorum amaa... diyet yapayım diye düşünmeye başladığım anda aklıma mükemmel yemek tarifleri geliyor:) zararsız çözüme ulaşırız umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yesek be kilo almasak öyle bir aşı olda 😂😂😂

      Sil
  8. ay boşver yaaaa düşünmeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünmeme çalışıyorum ama aynayla karşılaşıncaya kadar

      Sil
  9. ah ah :)bende böyleyim
    bu arada deepten geldim bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve ziyaretinize gelirim ☺️☺️

      Sil