5 Ocak 2018 Cuma

Evlilik Evreleri


Evliliğin ilk evresi
can cana 

Evliliğin ikinci evresi
yan yana

Evliliğin üçüncü evresi
göt göte

Evliliğin son evresi
git öte git öte

Evet şimdi gözlemlediğim evliliklere göre (tabii kendi muhteşem evliliğimden de arada spoiler vericem mecbur) bir inceleme yapalım.




Evliliğin en tatlişko evresi kocişkom can cana;bu evreyi sosyal medya da yeni evlenen tüm hanım kızlarımızda detaylı bir şekilde izleme yolundayız.Süslü püslü bir sofra kurup KOÇİŞKOYLA (kocişko lafını ilk duyduğumda şişko koca kısaltması olarak düşünmüştüm herhalde millet şişman kocaları olduğu için kocişko diyorlar dedim ama işin aslı o değilmiş tatliş olma çabalarıymış) akşam yemeği paylaşımları.En süslü en pembiş kahve fincanların resimleri çekilip koçişkoyla kahve keyfisi,misafirlere hazırlanan envayi çeşit sunumlarla gözlerimizi yuvalarından fırlatıp hazırlanan sofralara alt yazı kocişkomun cancağız ailesiyle yemekteyiz gibi alıntılar uzar gider.
Benim bu evrem:
Koca lafını koçişko diye değiştirenlere özenerek bende boz ayı kısaltmasına gidip.Beyaz kahve fincanlarımla sosyal medyanın önüne çıkıp alt yazı olarak bozcuğumla kış uykusuna yatmadan kahve keyfi , esnaf lokantasıyla yarışan yemek takımımla sofra kurup fotoğraflayıp görümce görmiyeyim seni ömrümce alt metin yazılarıyla yayımlamalar da bulundum.Ne yazık ki pembiş fincanla rekabet edemedi benim beyaz fincanlar.Aldığımız likelarla gördük evliliğin ilk evresinde sınıfta kaldık.Ama bizde evliliğimize biraz heyecan katmak adına kelebek kostümleri alıp koltuk tepelerinden yere atlayıp uçmaya çalıştık oda olmadı benim kostümün kanadı kırıldı.

Evliliğin ikinci evresi biraz levelı düşürüp kocişkodan kociş evresine geçiş yani yan yana evresi.
Takip ettiğim bu evrede de gidilen yerler boy boy fotoğraflar,burun buruna fotoğraflar hep gülümseyen yüzler elalem çatlasın benim bir kocişim var edalarıyla süre gelen fotoğraflarla ağlamamıza sebep olacak paylaşımların altlarında.Mutluluğun formülünü buldum kocişim,kocişle gezmeler naraları atılan alt metinli fotoğraflarla kalp kalp kalp ve kalp iliştirilen yazılar.
Benim bu evre de paylaştığım  patini çek elimin üstünden alt yazılı fotoğraflarla gündemde yer alamadım.Aşkımız yine yerlerde geziyor.Heyecan katma çalışmalarımız bu evrede de devam etti bana gelirken çiçek al dediğimde kıvırcık,maydonozu harika bir buket yaptırıp bana getirdi onuda salata yapıp yedik.

Evliliğim 3 evresi kocişten kocama geçiş göt göte evresi; Bence bu evre en durgun en normal evreler.Bu evre genelde çoluk çocuğa karışıldığı zaman dilimi.Paylaşımlar sakinleşip,daha az birlikte olan fotoğraf paylaşımları,çocukların her evresini paylaşmaları ve alt yazı da sadece tek kalp kullanımı.Çocukların fotoğraflarında kalp yoğunluğu ile devam ediyor.
Benim bu evrem.Birlikte olan fotoğraflar hiçlik sınıfında yer alıyoruz.Yan yana gelme evresi bittiği için fotoğraf çekimleri hiç yok.Minik pıtırcığımızla olan bir kaç fotoğraf alt metinler klasik anne metinlerinden farklıydı kakalı bez değiştiriyorum,bugünkü kakalı bez analizimde çocuğumun sağlıklı olduğunu görüyorum şükürler olsun metinlerim görmezden gelinerek dibi boyladı.

Evliliğin son evresi benim herif evresi benim en çok sevdiğim evre en çok samimiyet kokan fotoğraflar,en çok içten alt yazılarla dolu,çünkü bunları görüp okudukça geleneksel türk kadınını batı dünyasına yenilmediğini görüp bir geleneğimizi de ayakta tuta-bildiğimize şükür edilesi evre. :)))
Benim bu evrem.En başta olan evreyle hiçbir değişiklik yaşamadığım ve hayal kırıklıklarıyla dolu olmayan evrem... :))) Ne mutlu Türk kadın evresine :))) sakın yanlış anlaşılmasın geleneklere sahip çıkmak adına biz böyleyiz. :)) kalp koyalım da mutsuz sanmasınlar ...

NOT: Amacım kimsenin evliliğini tiye almak değil aksine kendi evliliğimin oluşumlarıyla dalga geçmektir.Kimse alınmasın gücenmesin... :)) Saygılar,sevgiler,hürmetler....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder