21 Ocak 2018 Pazar

Ninni Söyleyen Anne



Ninniyle bebek uyutmaya muhakkak denemiştir bütün anneler.Bende denedim ama ben ninni söyleyince bebeğim daha da çığlık atıyordu.Arkadaşımın bende kaldığı bir akşam oğluma ninni söyleyerek uyutmaya çalışıyorum dandini dastanadan girdim,tıpış tıpış yürüsünden tam çıkarken arkadaşım ne olur sus dedi bence çocuk ninninden dolayı uyumuyor.O yorumu duyunca biraz bozuldum ama ben susunca bebekte uyudu.Sonrasında daha ninni söylemedim.2 yaşındaki oğlumun yanında şarkı mırıldanınca yada çocuk şarkıları söyleyince hemen yanıma gelip ağzımı kapatmaya çalışıp şuş şuş anni diyor.Bir yazı da okumuştum nerede okuduğumu hatırlamıyorum ama ninni söylemek bebekleri rahatlatır annelerin sesleri duymak onlara güven verir gibi bir yazıydı sanırım bu benim için geçerli değilmiş onu anladım.Benim oğlum benim şarkı söylememden hoşlanmıyor. :)) Tamam kabul ediyorum çok kötü bir sesim var.Yine de bir anne olarak güzel  ninni söylemeyi isterdim ama...Sizlerle yinede sevdiğim bir kaç ninniyi paylaşmak istiyorum.


NİNNİ DE NİNNİ NİNNİCE
BOL SOĞANLI BÖRÜLCE
YESİN BENİM OĞLUM DOYUNCA
MİNİ MİNİ YAVRUM NİNNİ
DANDİNİ DANDİNİ DAN İSTER
BEY BABASINDAN DON İSTER
BASMADAN BEĞENMEZ OĞLUM
KADİFEDEN DON İSTER
Anonim – Ege
Kaynak Kişi: ……… Özertem
EŞEK SENİN AĞZINLA
FIRIN MI YAPAYIM
FIRINLI DAĞLAR
SÜMBÜLLÜ BAĞLAR
BEN NERDE KALAYIM OY
EŞEK SENİN BURNUNLA
ÇEŞME Mİ YAPAYIM
ÇEŞMELİ DAĞLAR
SÜMBÜLLÜ BAĞLAR
BEN NERDE KALAYIM OY
EŞEK SENİN KUYRUĞUNLA
KAMÇI MI YAPAYIM
KAMÇILI DAĞLAR
SÜMBÜLLÜ BAĞLAR
BEN NERDE KALAYIM OY
EŞEK SENİN GÖZÜNLE
FİNCAN MI YAPAYIM
FİNCANLI DAĞLAR
SÜMBÜLLÜ BAĞLAR
BEN NERDE KALAYIM OY
Anonim – İstanbul
DANDİNİ DANDİNİ DASTANA
DANALAR GİRMİŞ BOSTANA
KOV BOSTANCI DANAYI
YEMESİN LAHANAYI NENNİ
E… E… E… E…
BİNER ATIN İYİSİNE
DÜŞER YOLUN KIYISINA
HABER VERİN DAYISINA
ŞEKER ALSIN KUZUSUNA NENNİ
E… E… E… E…
Anonim – Burdur
Kaynak Kişi: Hafize Çine
HOP HOPUN OLSUN OĞLUM
GÜL TOPUN OLSUN OĞLUM
SIRALI KAVAK DİBİNDE
TOYLUĞUN OLSUN OĞLUM
ATEM TUTEM MEN SENİ
ŞEKERE GATEM MEN SENİ
AKŞAM BABEN GELENDE
ÖNÜNE ATEM MEN SENİ
EV SÜPÜRE TOZ EDE
HAMAMA GİDER NAZ EDE
EL AYAĞI KİR İÇİNDE
YIKAMAM DİYE NAZ EDE
ATEM TUTEM MEN SENİ
ŞEKERE GATEM MEN SENİ
AKŞAM BABEN GELENDE
ÖNÜNE ATEM MEN SENİ
Anonim – Bitlis
Kaynak Kişi: Nazire Subaşı
Bütün güzel bebişlerimizin güzel huzurlu mutlu uykuları olsun...

19 yorum:

  1. Ay kıyamam size yaa... Ninniler de güzelmiş bu arada.:)

    YanıtlaSil
  2. Bizim pocoyomuz vardı o benim yerime söylüyordu sag olsun ama bozuldu :) ama kizim cok aglarken ninni söyledigimde hep susar. Yalniz kısk sesle söylüyorum yoksa boru gibi sesim var 😀 bence herkes ninni söylememeli artk cd, flash, telefom die bisi var ya esiyete gerek yok 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bende kendime iş arıyorum belki söyledikçe sesim güzelleşir.Bileydim ders falan alırdım anne olmadan önce :)))

      Sil
  3. Hahahah :))) Kötü olmuş gerçekten :) Bence masal okuyun . Hepimizin şarkı söylerken sesi güzel olmayabilir ama masalda aynısı olmayacaktır . Kocaman sevgiler , mutlu günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel masal anlatırım.Ben masal anlatınca çok dikkatli dinliyor. :))

      Sil
  4. Ben yanına uzanırdım yatakta, fısıltıyla şarkı söylerdim ve uyurdu, sonra da beşiğine alırdık. :)
    Ninnilerin tamamını bilmiyordum iyi oldu öğrenmiş oldum sayenizde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende anne olduğumda ninni öğrenme hevesiyle arayıp bulmuştum :)

      Sil
  5. :) Gülümsettiniz ilahi.. ninni sıralaması ne güzel olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Rabbim her an gülümsettsin hepimizi sevgiyle ve sağlıkla kalın :)

      Sil
  6. :))) Ben de sadece dandini dandini dastana var..ben bile yıldım artık:) bu ninniler de güzel de nasıl söyleyecez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben başarısız oldum söyleme konusunda artık telefondan falan açıp dinletiriz :))

      Sil
  7. ha haaaa, çok sırıttım yaaaa. bi deee, börülceli ninni de sayende duyduum :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. ya ama sen çok tatlişsin yaaaaaa çok ama çok teşekkür ederim son paylaşımına da yorum yaptım :) kalp kalp çok kalp :)

      Sil
  9. Anne sesi hiç rahatsız eder mi belki biraz daha alçak ve yumuşak bir sesle söylerseniz🙈
    Arkadaşlar kabalık etmiş😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zavallı arkadaşım çok fazla sabır gösterdi artık nasıl dayanılmaz hale geldiysem 😂😂😂

      Sil
  10. Ya çok üzüldüm ama olsun siz de ninni söylemek yerine güzel masallar anlatabilir veya okuyabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masal konusunda iyiyim sanırım ona yönelmem lazım ☺️

      Sil