26 Ocak 2018 Cuma

Şişmanın güncesi 2




Dün akşam diyet yapmaya karar vermiştim çok hazırdım.Çünkü 1 tam ekmek kokoreç ardından 4 dilim baklava yemiştim karnım tıka basa doluydu ve pişman olmuştum.
Sabah kalktığım da açlığım everestin zirvelerinde halay çekiyordu. 3 çeşit kızartma hazırladım.Yumurta çırptım ve mükemmel bir omletle kızartmalara eşlik ettim.Karnım yine tıka basa doldu ve boş tabaklara bakıp tekrar pişman oldum.Tamam bu saatten sonra daha ağzıma bir lokma daha almıcaaam diye çığlık attım.Aradan 3 saat geçti ve midemden guruldama sesleri yankılanmaya başladı yine acıktım. Canım iskender çekti hemen bir iskender yemek için lokantanın yolunu tuttum.Tabiiki yüreyerek gitmem gerekiyordu ki midem de yer açılsın daha rahat yiyebileyim.1.buçuk porsiyon iskenderin adından midemi  künefeyle taçlandırdım.Eve yüreyerek gidip yediklerimi eritecektim ama verdiğim para israf olmasın diye.Taksiyle eve gitmeye karar verdim eve girmeden önce marketten film izlerken boş durmamak adına 2 paket cips paketi şekersiz kola alıp evin yolunu tuttum.Film izleyip cipslerimi tükettim.Diyet kolamı içtim uyku vakti yaklaşmadan çekmecemdeki çikolatalardan ikisini yedim.Ama Kesinlikle yarın diyete başlıcam...Ama farklı bir diyet yöntemi buldum zayıfları kınıcam sabah 3 öğün.öğlen 3 öğün,akşam 3 öğün kın kın kınıcam bütün zayıfları kınayıp başıma gelmesini beklicem bakalım bu yöntem işe yarayacak mı ? 




13 yorum:

  1. Hahaa yada 40 kere söyle o zaman olur :) ben tek basimayken cok yemek hazirlamaya eriniyorum ya. Ne bulursam onu yiyorum. Ve zayifm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende düşünce gücüyle zayıflıcam diğer yöntem olarak onu kullanıcam 😂😂

      Sil
  2. :))) Çok alemsin..Valla bazen bana da oluyor.Böyle durmadan yiyor ve önüne geçemiyorum..Kışın daha mı çok yiyoruz acaba?
    Zayıfları kına bakalım işe yarayacak mı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yararsa süper birşey olacak 😂 bunla ilgili haber bültenlerine çıkıp yöntemleri açıklıcam 😂 kışun evde durmak yaramıyor.Soğuk havalarda üşümemek için yağ depoluyorum 😂😂

      Sil
  3. Yaa çok güldüüümm :)) Taktik işe yararsa mutlaka haber ver lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bilgiyi gizli tutmam :)) herşey paylaştıkça güzelleşir :))

      Sil
  4. Öncelikle afiyet olsun. Baklava filan olunca diyet zor:))Ne diyeyim kolay gelsin bence irade, azimle başarırsın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben işin geyiğindeyim biraz :)) kesinlikle irade azim sonuç başarı olur ama farklı yöntemler üzerinde çalışıyorum ben :)))

      Sil
  5. ben de bu aralar yiyip yiyip pişman olanlardanım, tam 3 kilo veriyorum sonra iştahım açılıyor :)

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar bende sabah diyete başlamaya karar verip simitçinin önünden geçerken vazgeçiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün buzdolabının önünde vazgeçtim ben durumum vahim 😂

      Sil
  7. Blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil