5 Ocak 2018 Cuma

Evlilik Yıl Dönümü






Geldi çattı yine evlilik yıldönümü 3 yılmı olmuş ayhhhhhhh ne tatlişko bir yıl dönümü...Romantik süprizler kalbime ağır geldiği için rica ettim koca kişisinden lütfen dozunda tut geçen evlilik yıldönümü gibi ferrariyi kocaman kurdeleyle kapının önünde süpriz yapma.hayır mahallelide kalp krizi geçirdi o gün kaç mutsuz evli kadın yüzünden ambulansların Sirenlerinden pastayı üfleyemedik...Mutlu olacağım gün birde kocalarından bir küçük çiçek alamamış kadınlara üzülüp her ambulasın arkasından gözyaşlarımla doldurduğum kovayı savurdum peşlerine...Ah ne yapabilirim ama her evlilik bizimkisi gibi olamaz ki hem kötülerde olacak ki bizim gibi süper ötesi evliliklerin şanı yürüsün borsadaki en mükemmel yatırım gibi sürekli değer kazansın...Neyse bu kadar hava yeterli yıldönümü hediyem için ne kadar abartma desem de hayat arkadaşım,ruh eşim yine yapmış yapacağını gemiyi kocaman bir kurdeleyle çekmiş kapının önüne...Resim paylaşmıyorum çünkü kadraja giremiyecek kadar böyyyüüük yaniiii ...hayal gücünüzü kullanın 😂😂...Halbuki ben ona bir çelenk ve kaya parçası büyüklüğünde ışıl ışıl parlayan bir elmasta olsa yeter demiştim...Hem yani böyle süprizleri paylaşmayacaksam yapılmasının ne anlamı var dimi amaaaaa....Evlilere muhteşem evlilik yıldönümleri diler,bekarlara ultra süper romantik eşler dilerim...Lütfen kıskanmayın kızlar bunu sizle paylaşmamın tek yegane nedeni böyle kocalarda var bilin ve kocalarınızın başının etini yiyin ve tv karşısına geçmiş göbeğini kaşıyan kocalarınıza bakıp talihinize ağlayın diye paylaştım inanın başka maksadım yok tamamen temiz ve iyi duygularla ...en son aile büyüklerimin bana yaptığı nasihatıda sizlerle paylaşıp sonlandırıcam yazımı ‘sevgili kızlarımız evlenceğiniz eşi iyi seçin romantik adamlar olsunlar ki genlerimizin romantiklik dozajında bozulma olmasın’bizim ailelenin kızları bu sözü bilir...Biz böyle bilir böyle yaşarııız... 😂😂🧐

Gerçekler karikatürler de gizli çaktırma 😂



2 yorum:

  1. kesinlikle öyle :)) çıkarken yeter artık gül alıp masraf etme dediklerimiz şimdi beklediğimizi bile bile almıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki hepsi evlenen kadarmış :) çok yüz verip yüzümüzü eskittik :)))

      Sil