2 Ocak 2018 Salı

Doğum Hediyesi



Doğum hediyesi

 Bu furya yenimi çıktı bilmiyorum ucundan mı,ortasından mı,sonundan mı yakaladım bu modayı onu da araştırmadım.Doğum hediyesi diye bir şey var genelde eşlerden ve eşin ailesinden beklenen bir durum olarak nitelendiriliyor sanırım.
 Bana gelen doğum hediyesinden bahsetmeden önce klasik olan doğum hediyelerinden bahsetmem gerek.Daha önceki yazılarımı okuyanlar bilir evlendikten sonra hayatımdaki klasikler bitti. Nirvana düzeyinde bir yaşama geçtim.Bir köyün bağrından kopup kraliyet ailesi unvanına yerleşen bir aileye gelin gittiğim için bunları artık çok doğal olarak karşılıyorum . Klasik doğum hediyeleri alanlar beni iyi dinleyin .

  • Beşi bir yerde hala modası geçmeyen ve alındığında sanki hazine bonosu almış gibi sevinenler.
  • Doğurur doğurmaz burgulu bileziği kolunda görüp daha uzun kolu bir şey giymeyenler.
  • Tam tur veya 5 taş veya tek taş pırlantayı parmağında görüp ışıl ışıl ışıldayan gözlerle bakanlar.
  • Tam iyileşmeden alınan arabanın direksiyonunda ayılanlar v.b

Bu gibi durumları yaşayıp övünüp durup mutlu olup eşiyle ve ailesiyle gurur duyup sevgi pıtırcığı-na dönüşen sevgili yeni anne yada 5 çocuk anneli Türk hatunu benim hediye mi duyduktan sonra lohusa depresyonunun dibine dibine vurup çıkamayacaksınız.Bu nedenle istersen buradan sonra yazdıklarımı okuma... 
Yine bir cesaret deyip okumaya devam edenler sakın uyarmadı demeyin. Kayın-validem ve kayın pederim onur konuklarımız oldukları için dünya politikasıyla ilgili bir çok işle ilgili koşturmalarından dolayı 10 dk durup hemen uçağa yetişip başkan Obama'yla görüşmeye gitmek zorundaydılar. Bu telaşlarından dolayı doğum hediyemi unuttular tabii.
Eşimin gözlerinin içine bakıyorum odada çiçek böcek arıyorum yok o an dedim saçmalama be-ah kızım adam klasik bir şey yapmayacağını biliyorsun birde çiçek mi arıyorsun odada deyip klasik romantik düşünmeye odaklanmış düşüncelerimi susturdum.
Hastaneden çıktık biliyorum evde mükemmel bir şey beni bekliyor.Eve girdik gözlerim çakmak çakmak parlıyor radar edasıyla sağ solu inceliyorum yine bir şey yok.Sonra yaaa dedim ne kadar mikimmil bir eşe sahibim sırf ben anlamayayım diye süper ötesi bir sürpriz yapmak için nasıl da çabalamış. Kan basıncım arttı ne olabilir diye tahminler yürütmeye başladım.

  • yumruğum kadar bir elmas kolye olabilir,
  • uçak olabilir,
  • yat olabilir.

ayhhh ben yerimde artık duramıyorum en sonunda yanına gidip 'romantiklerin üstadı,yeryüzüne gelmiş en büyük romantik adam unvanını hiç kimseye kaptırmayan koca yürekli eşim,artık ben dayanamıyorum hadi söyle yada ver doğum hediye mi?'
 Kapının dibinde duran kutuyu uzattı bana ben nasıl bir mutluyum tarifi yok.Büyük bir heyecanla açtım kutuyu.Gördüğüm şey klasik düşünen Türk erkeğin tabularını yıkacak mükemmel hediye karşımdaydı işte.Süt sağma maki-nası tabii benim gözler dolu dolu (böyle bir muhteşem adam benim gibi birini kendine eş seçtiği için nasıl şükretmem gerektiğini inanın bilmiyorum tavsiyeleriniz varsa lütfen iletin bana.) koli ellerimden kayıp düştü birbirine kilitlendi o an gözlerimiz tek kelime etmeye gerek yoktu bizim aşkımız öyle büyüktü ki gözlerimle ona bu hediyenin karşılığını bütün içten ve samimi duygularımla aktardım...İşte yine muhteşem sınır tanımayan bir özel gün hediyesiyle taçlandırılmıştı m... 

Bu yazıyı okuduktan sonra Klasik hediyeler vermeye devam eden kocanızın ayarlarını düzeltmek için mutfaktaki merdaneyle kafasına 3 kere tık tık yapıyoruz....

Klasiktir kesin ama sizin doğum hediyeleriniz nelerdi?

8 yorum:

  1. Ya ben esimin ailesi konusunda cok sanssizim. Öyleki konvoy yapcaz diye anlasip(ki gayet normal herkes yapar) ben arabaya biner binmez alip giden insanlar. Esimide dügn salonuna göndermisler yanimda bile degil yani. Her konuda cimriler malesef. Bir ton borcu ödücez diyip biraktilar. Daha bir cok konu var. Herseyimi eksik yaptilar iste. Dogumdan da bir gün sonra yanima meyve suyuyla geldiler. Ben cicege raziydim yani dur aglancak halime güleyim😁

    Ne güzel bu konularda sansliymissin. Rabbim dert vermesin insallah 😘mutlulugunuzu da bozmasin 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende inanın hiç şanslı değilim pek benzer durumlar yaşamışız ben mutsuz olayı mı espiri yoluyla anlattım çünkü geriye döndüğümde böyle hatırlayıp gülmeyi tercih ederim 😂

      Sil
    2. Hahaaa ay ilahi ya su an ne kadar da masum düsndügmü anladim. Bir an olabilme ihtimali cazip geldi de. Ama keske öyle olsaydin cnkü bide sana üzldm suan. İcim rahat etmedi yani 😁 napak evlatlarimiz sag olsunnn

      Sil
  2. Ben doğum yaptığımda yandaki yatakta doğum yapan kadına eşi altın yüzük getirmişti. Nal kadar. Ayy neyse içim daraldı. Kapatıyorum bu konuyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bari emzik zinciri alıp gelseymiş eşin 😂onunla teselli bulurdun 😂 süt sağma makinasıyla ben teselli buldum 😂😂

      Sil
  3. aaa tek değilsiniz ki , ben doğuma giderken eşim günlük gazetesini almayı unuttuğunu fark edip geri dönmüştü :D tabii aa şimdi onca saat canı falan sıkılacakmış hastahanede , tabii ki tamamen masum bakışlarım ve ağzıma gelen ne kadar güzel söz varsa hepsini iletmeyi çok isterdim ama kendi derdimle muhataptım ama sonrasında bir kadın asla unutmaz lafını asla unutmamasını sağlayacak kadar çok söylenmişimdir , hala da söylenirim en ufak bir sorunda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂😂😂 Yorumunuzu okurken çok güldüm demek ki yalnız değilim 😂 haydi kadınlar hep birlikte halaya 😂😂

      Sil
  4. Pii...O kadar yorum yazmıştım,yanlış sekmeye bastım yanlışlıkla 🙈 yine yaziciim 🙋

    YanıtlaSil