4 Ağustos 2015 Salı

Hamile miyim acaba ?




Bu dönemde neler yaşadığımı kendimce kelime haznem yetiğince anlatacağım .

Hamile miyim acaba düşüncesiyle yaptığım o kadar çok saçma sapan test oldu ki :) İlk öncelikle bunları paylaşacağım ilerde okuyup ya bunu da mı yaptım cidden bende bir uydum akıllık var deyip bu satırları okuyup saftirikliğimle övünebilmek için.
Başlıyorum... 
instagram:delidolubir_anne

1. Google amcadan öğrenebildiğim ne kadar kocakarı hamilelik testleri varsa denemeye karar verdim ve arama butonun olduğu yere eski usul gebelik testleri, kocakarı gebelik testleri,doktora gitmeden hamile olduğumu nasıl anlarım v.b gibi bir sürü şey sorup durdum karşıma çıkanları yapmaya başladım J
2. Karbonatla hamile olduğunu anlama: Temiz bir plastik kabın içine idrarınızı yapıyorsunuz içine karbonat koyuyorsunuz kabarırsa hamilesiniz dibe çökerse ne yazık ki hamile değilsiniz.Bu testi ilk yaptım bir hafif kabardı sonra içine doğru çöktü akşam saatlerinde yaptığım için dur dedim bir de sabah idrarımla yapıyım sabah idrarımla yaptım dibe çöktü öğlen yaptım kabardı akşam yaptım orta hallice bir şey oldu amaaan dedim bu yediğimin içtiğimin idrarıma karışmasıyla karbonat ona göre hal alıyor deyip sidikli kapla karbonatı çöpe atıp başka yöntemler aramaya başladım.
3.idrarınızı kaynatın köpürürse hamilesiniz diye bir şey okumuştum forumların birtanesinde yapmadım buna yeltenmedim sidiği de kaynatmak ne o kadarda çıldırmamıştım.
4. Çamasır suyuyla test: kuru bir kaba idrar yapıp içine biraz çamaşır suyu koyunca köpürürse hamilesiniz köpürmezse değilsiniz bunu da iki üç sefer denedim hepsinde farklı sonuç aldım :)
5.Limonla hamilelik testi: Bir kap içerisine idrar yapıldıktan sonra bir adet limon ortadan ikiye kesilir ve bir yarısı idrarın üzerine sıkılır. Limon tortularının dibe çökmesi hamile olduğunuzu işaret ederken, tortuların idrarın üstünde kalması hamile olmadığınızı gösterir.Benimkinde kimi üstte kaldı kimi dibe çöktü.


Ben bunları denedim eminim ki daha bir çok böyle test vardır.Bu testlerden anladığım hormonlarım karışmış hamile kalıp kalmamak arasında gidip geliyorlardı demek ki … :)



3 yorum:

  1. Sitenizde vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim.
    hamilelik belirtileri ile
    ilgili de sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Adet günümden 2 nci gün bugün. Bugüne kadar hiç adet olma hissi olmadi bende ama şimdi sanki adet olacakmış gibi hissediyorum. Çok heyecanlıyım bir de negatif çıkarsa üzülürüm. Bir de erken ya testi yapmaya cekiniyorum. Internetten araştırdım hamilelik eklentileri de var mide bulantısı hariç. Şu an kasıklarına batma gibi olup sonrada ataklarıma vuran küçük kramplar hissediyorum.sizce durum nedir aramızda böyle olan var mı?

    YanıtlaSil
  3. 2 gündür adet olmuyorum internetten baktığım kadarıyla da çoğu belirtiler var acaba hamile miyim

    YanıtlaSil