30 Aralık 2017 Cumartesi

Evlilik hayatı

 Ev hayatımla ilgili spoiller içerir...Aman dikkat evinde romantikliği ölenlerde ciddi kalp rahatsızlıklarına neden olabilir.
Evlendikten sonra hele çocuk doğduktan sonra can çekişen aşklar ve geberen romantikler görüyorum..Ayhh hiç anlayamıyorum böyle evlilikleri .Bizim evdeki romantiklik seviyesi rio karnavalı gibi hep capcanlı...Asla kocişsiz kelime sarfetmem,oda bana kariş der (ayhh bu kaniiş gibi oldu aman neyse) birbirimize minik kelebeğim diye seslendiğimiz için bu nedenle kelebek kostümü aldık 🦋 evde kanatlanıp uçuyoruz.Bir tartışalım diyoruz bize bir gülme geliyor yapamıyoruz...Ayhhh daha devam ediyim dedim ama insan bilmediği durumların duygusuna da bürünemiyormuş yine başaramadım.Biraz daha romantik komedi izleyip birşeyler öğreniyim gerisini o zaman tamamlıcam ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder