30 Aralık 2017 Cumartesi

Çocuğum kaç aylık ??

Geçenlerde Yusuf eymeni parkta oynatmaya gittim.Aynı ay grubuna hitap eden bir kız çocuğuda çevremizde oynuyordu.Annesi yanıma geldi.Yusuf eymenin kaç aylık olduğunu sordu bende 18 aylık dedim kadın benimkide dedi hangi ayda doğdu dedi 27 ekim dedim.O zaman 18 aylık değil dedi.Ne yalan söyleyeyim o an bir utandım.Aaa evet doğru büyümüş yaa benim oğlan.çokta çabuk büyüyorlar diye saçmalananında dibine vurdum.
12 ayından sonra ay hesabını bıraktım açıkçası.Kendi yaş konumda da vukuatlarım var.Aynı yaşta olduğumuz bir arkadaşım 25 yaşındaki kardeşini anlatırken ortaya atlayıp aaa benle aynı yaşta demişliğim var.Arkadaş hemen tabii beni bozdu Hilal sen 30 değilmisin ya..Ama yemin ediyorum size gerçekten 25 olarak atladım çünkü ben 25 den sonra daha ileri gidemedim.Yaaa hadi beaah 30 olduk mu biz yaaa diye bir saçmalama boyutunda çığır açtım.😂 Neyse konudan konuya atladım.Şu ay hesabı olayı beni çok geriyor. Yani ben yaş sorunca çocuğun 58 aylık diyen bile var bu ay hesabı ne zaman bitiyor.Bileniniz var mı.Yani keza ben 18 ayda kalmışım...Şimdi muhteşem anne zımbırtılarından biriyle karşılaşırsam beni yerden yere vurur.Ağzında çiğner çiğner kenara tükürür.. 😂 #kaçaylıksınyavrumsen #yaşınkaç #30olmuşumhaberimyok🙊🙈 #anne #hunilianneler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder