30 Aralık 2017 Cumartesi

Uykuya geçiş

Uyumak için uzandığımda 50 tane şey geliyor aklıma geçmişten bugüne gelene kadar bir 30 yıl geçiyor ve bir bakıyorum saat 3 geçiyor...Şöyle kafamı yastığa koyar koymaz uyuduğumu hatırlamıyorum.Saçma sapan şeyler geçiyor beynimden.Vampirler gerçekten var mı yoksa nesilden nesile bu vampir hikayelerini kim uydurdu ve varsa niye bir vampirle tanışma fırsatım olmadı.Kurt adamlar mı daha sevecen vampirler mi yoksa ikiside acayip tehlikeli sınıfındalar mı!!! Şaka şaka tabiiki bunları düşünmüyorum... 😓😂 Acaba geçen gün o kadın bana niye öyle birşey söyleme gereği duydu onu düşünüyorum.Birde canım çamaşır asmak istemedi ıslak ıslak duruyorlar kokarlar mı şimdi kalkıp assam mı!!! (Aman nasıl olsa benim kıyafet yok içinde hepsi ercanında birşey olmaz).. 😂😂Gece gece beynimde deli sorular...Biri beni bu eziyetten kurtarsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder