30 Aralık 2017 Cumartesi

Hayaller ve hayatlar

Hamileliğe dair hayallerimde sadece minicik çıkan bir karın hayal etmiştim.Ama maşallahım vardı tostoparlak hamileden daha çok obez bir hatun görüntüsüne büründüm.Doğumdan sonra hemen fit mükemmel bir fiziğim olacak hayalimde vardı.Ne mümkün anacım bende bu hırtlak varken ancak bir filin kıvrımlarına sahip olabildim.Kendime sürekli telkinde bulundum yeme yeme yeme defalarca bunu kendime tekrar ederken kendimi buzdolabının önünde ağzı tıkabasa buldum.kendi kendimi hipnoz ediyim derken bir tavuğun butunu ısırırken uyandım hipnozdan.Rüyalarımda künefeler,mantılar,börekler,çörekler görüp ağzımın suları akarak uyandım.Niye ben böyleyim irademe hakim olamıyorum ve sürekli yemek yiyorum diye ağlarken gözüme yeni pişmiş gözlemenin buharı kaçtı.Sonra şişmanlığım yüzünden dertlenmenin,üzülmenin kendime bir faydadı olmayacağını düşündüm ve kendime teşhisimi koydum bende yemek yeme hastalığı var arkadaş güzel yemek görünce dayanamıyorumu sen yeme,o yemesin,bu yemesin onca güzel yemek israf mı olsun. #yemekyemekbenimenbüyüktutkum #şişmaninsansevilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder