30 Aralık 2017 Cumartesi

Çocuklarla misafirlikler

Bir arkadaşımla ev buluşması yaptık.Ne kadar şu ev buluşmalarından haz etmesem de arkadaşımı kıramadım.Çocuklarla zaten arkadaş buluşmaları saatlerce çay,kahve muhabbetleri son bulmuş durumda 5 yaşında ki kızı yanıma gelip bebeklerin nasıl olduğunu öğrendim ben dedi.Anneside mutfakta hemen gelip beni bu konuda sıkıştırmak için fırsat kovlamış bence.Hımm dedim.Şimdiki çocuklara bu konuda aaaa nasılmış diye sormaya korktuğum için panik içerisinde sağ sola bakıp göz teması kurmamaya çalıştım.Çocuk psikolojisi çok önemli şimdi birşey der bana açıklama yapamam hayatı boyunca psikolojisi benim yüzümden darbe alır falan Allah korusun ince konular bunlar.Şükürler olsun ki Tarlaya ekildiklerini ve toplandıkları tezine ulaşmış çocuğumuz kim anlatmış yada kendimi böyle bir teze varmış bilemicem ama yine hııımm la konuyu bitirdim.Bu konu aklıma lise yıllarımda arkadaşlarım bizim yazlığa kalmaya geldiğinde bahçede ki ördek ve tavukların nasıl yumurtladıkları konusunda bilgi alışverişinde bulunduğumuz bir anıyı getirdi aklıma ben dişi ördek ve erkek ördek 🦆 birbirlerine baktıklarında yumurtluyorlar dediğimde bir kahkaha koptu hayır yani niye benim dünyamı yıkıyorsunuz diye içimden öfkelenerek nasıl o zaman diye sorduğumda arkadaşın bilgilendirmesi daha mükemmeldi ayhh ördekleri bilmiyorum ama horoz ve tavuğun biliyorum Horoz tavuğun ağzına pırt yapınca tavuk yumurtluyor biz böyle bir nesildik işte ve ben bunu çok mantıklı bulmuştum...liseye gelmiş hala saf temiz duygularla büyümüşüz.Şimdiki liseliler oooo benim bu yaşımda onların bildiklerini bilmeme imkan yok yine.Hatta geçen gün kemerburgazda horoz tavuğun üstüne zıplayınca ona zarar veriyor diye çığlık atıp horozu kovaladım.Sonra dank etti ama iş işten geçmişti... #hunilianneler #tavukmuyumurtadanyumurtamitavuktan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder