30 Aralık 2017 Cumartesi

Yeni annelere nasihat

Bir yazı okudum yeni anne olanlara nasihatlar vermişler.Uygulaya bilene harika öneriler valla nerde okudum bizede söyle bizde okuyalım diyenler google amcaya sorsunlar her yerde klavyesi olan yazmış zaten.Benim ilgimi çeken konu lütfen bakımlı ol demiş.Bunu okurken şoka girdim ya nasıl bir bayana böyle bir öneride bulunulabilir yoksa anne olupta bakımını ihmal eden bayanlar mı var valla çok ayıp varsa da...ben özellikle ilk aylarımda bıyıklarımı daha da gürleşsin diye badem yağı sürüyordum.Banyodan durulanmamış sabunlu saçlarla çıkıp daha temiz ve yumuşak olması için günlerce beklettim.Kusmuklu bile olsa kıyafetlermin ütüsü bozulmasın diye oturuşuma özen gösterdim aldığım yaklaşık 30 kiloyu doğumun ertesi günü verdim çünkü hepsi bebeğe gitmiş aldıklarımın...hıhh kesinlikle bakımımdan ödün vermedim. Yoksa siz bakımından ödün verip buna bahane olarakta lohusa sendromuna mı sığındınız? 😳😳cıx cıx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder