30 Aralık 2017 Cumartesi

Kitap okuyan anneler


Bir çok arkadaşımdan nasıl fırsat buluyorsun kitap okumaya çocukla kitap okunmuyor gibi bir çok mesaj aldım...Bu uğurda 2-3 kitabım yırtıldı devamlı okuduğum yerleri kaybetttim çünkü elimde kitaba öyle hızla davranıp alıyor ki ben ne olduğunu bile anlamıyorum o kadar çabuk ve atiktir kendisi 😂ben kitap okurken özellikle kafamın üstünde oturmaya bayılıyor mesela kucağıma oturması için aldığımda sinirleniyor illa kafamın üstünde oturacak öylesine hoşuna gidiyor bende ölü taklidi yapıyorum ama yemiyor bu sefer kafamın üstünde zıplamaya başlıyor tabii can çıkmayınca o beyin sarsıntılarına tepki vermek durumunda kalıyorum eline ona aldığım kitapları dergileri verip ona birşeyler okumaya çalışıyım diyorum hayır benim okuduğum kitabı eline almak istiyor veriyorum sonuç sayfaları yırtılmış bir kitap geçiyor elime neyse sayfaları yapıştırıyorum koyuyorum kenara birlikte oyun oynuyoruz evin içinde koşturuyorum bu cüsseyle koşuyorum Alttaki komşum hakkını helal etsin nasıl ses gidiyordur Allah bilir ama bu zamana kadar bir kere olsun şikayet etmedi bizden neyse artık yorulmuştur diyorum oturuyoruz koltuklara ben yine davranıyorum kitabıma gözleri parlıyor çocuğun bu sefer bir tekme atıyor kitaba içimdeki kötü anne çıkıyor meydana hemen onu sakinleştiriyorum dur sabırlı ol o daha minik tabiiki terlikle ağzına çakmıyacaksın düşünme böyle şeyler (hadiiii ama sizin içinizdeki kötü anne de arada kötü şeyler söylüyordur yapma şimdiiii)sil kafandan o senden ilgi istiyor diyor iyi anne  Benim sevimli veledim gün içinde de pek uyumaz en fazla yarım saat neyse çoğu zaman böyle savaş içindeyiz kendisiyle ama sağolsun arada izin veriyor okumama onun içindeki iyi çocukta arada çıkıyor işte 🙄 Evet arada fırsatım oluyor bir kahve kitap keyfi yapmama çok sık olmasada arada 😇 ama ben yılmadan devam ediyorum okumaya oda yılmadan kafamda zıplamaya devam ediyor ikimizde pes etmiş değiliz 😳😎🤓#hunilianneler #kitapokuyananneler #bebekvekitap #kitapoku #photolab

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder