30 Aralık 2017 Cumartesi

Kitaplarla anne olmaya çalışmak

Çocuk isterse yapmalıyızz 😂😂Bir çok çocuk pskolojisi kitabı okudum.Bir çok pedogog takip ettim... Çocuğum olmadan hepsinin söylemleri,okuduklarım çok basit kolaydı.Yapamayacak ne vardı.Annelerde iş yoktu yapamıyorlardı işte. Peki okuduğum kitaplarda annenin çaresizliği,duygu hali,stresi,sorumlulukları kitabın hangi satırındaki cehenneme saklanmıştıda ben görmemiştim...Robotmuyuz çocuğum ilerde iyi bir pskolojiye sahip olsun tabiiki de olsun peki benim ezilmiş,yıpranmış,hor görülmüş zavallı pskolojim ne olacak...Benim özgüvenimi kim okşayıp gökyüzüne çıkarıcak...Tepemde zıplayan çocuğa baktım kafamdaki atıp duran sinir damarıma sakinleş emri verdim usulca yere alıp yavrum anenin kafası zıplamak için ideal bir yer değil lütfen canım acıyor dedim ama çocuğun yüzünde beni anlayan bir ifade belirtisi yoktu ve 10 sn içinde yine aynı hareket ... Hunimi getiriiiin uleyyyynnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder